Ezek mennek velem...

Ezek a dolgok történnek itten velem Magyarország legszebb városában, ahová mégcsak autópálya sem vezet.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • ironpepe: Köszi szépen :)) Aranyos vagy, hogy írtál :) Talán valóban rászolgáltam(tunk) erre a boldogságra :... (2008.04.29. 17:14) És itt a vége..
  • hexe88: :):):) nagyon bájosak vagytok! a lehető legőszintébben grat nektek!nagyon örülök,hogy végre boldog... (2008.04.28. 21:12) És itt a vége..
  • _ironpepe: Köszönöm szépen a leckét, nem mintha eddig nem lettem volna tisztában vele. Amúgy pedig nem hinném... (2008.03.31. 18:16) Egy gondolat életünkről
  • Utolsó 20

HTML

Görbe este, akurvaholvagyok reggel, lőjetekle nap

2008.02.19. 18:27 | _ironpepe | 3 komment

Asszem a cím összefoglalja az elmúlt kb 24 órámat..

Szóval az egész ott kezdődött, hogy tegnap délután.. Programozgattam, játszottam egy keveset, kajáltam, tehát semmi különös. Estére meg volt beszélve, hogy találka 8-9 között Toxicban, odajön mindenki aztán buli reggelig. 2 haver srác korábban ment le, de koppantak az ajtón, mivel új nyitvatartás lépett életbe mától, szóval felhívtak aztán elcsöveztünk nálunk amíg nem nyitottak ki. A helyszínre érve igénybe vettük a sör mámorító hatását, valamint kihasználtuk az ingyencsocsó adta fantasztikus lehetőséget (ergo csocsózva söröztünk, vagy fordítva, kinek mi). Megjött az ünnepelt is időközben, felköszöntés, koccintás meg minden. Jóvolt. Dumáltunk egy jót, meg végre kis kikapcs. Utána kezdődtek a problemák: egy haverom kitalálta, hogy ugyanmár menjünk fel hozzá iszogatni (asszem mindez olyan 2 körül volt), mer van 2 üveg bora. Házibuli? Bármikor. Jó fél órás séta, közben kisbolt bortól való megfosztása, majd megérkezés. Hát bor nincs. Csak egy üveg, amit én vettem..najó benzinkút.. lementek 2en, hoztak még egy üveg bort. Iszogattunk, zenét hallgattunk. Ezarésze is jó volt. Bealvás mindenki részéről, majd "reggel" (11:40-kor) felébredve tapasztaltam meg, hogy nem otthon vagyok. El kellett telnie kb 2 percnek mire eljutott a tudatomig h "jé toxiceste", "jé házibuli", "jé uránváros", "basszameg gyalogolhatok haza". Ezarésze nemvoltjó. A mára tervezett órákat a fejemet belülről feszítő erők miatt elhalasztottam jövő hétre inkább, és hazaérve aludtam mégegyet. Majd, már kevésbé másnaposan, szervezős megbeszélés volt suliban, oda kellett felmászni. Hát hatalmas élmény volt, elmondhatom. De legalább úgy tűnik, hogy minden sinen van és megy a szervezés. Talán még a nézeteltérések is rendeződni látszanak.

Na mára ennyi, holnap írok
pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://ironpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr48346011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hexe88 2008.02.19. 20:51:34

ezek a maifiatalok duhajkodnak csak állandóan!de most ne panaszkodjáááá: aki éjjel legény,az nappal is legyen az!:D (mondom ezt én...na köhög a bolha :D)

_ironpepe 2008.02.20. 00:43:42

kehemm kehemm, nem is tudom ki szokott egy-egy toxic buli másnapján ülni a konyhában és olyan sokatmondóan kinézni a fejéből ;)

hexe88 2008.02.20. 15:49:38

na jó: ez övön aluli volt... Kispirics egyébként Blues Company nóta :) szeressük. és próbálnék én reklámot kirakni a blogomra,de egyrészt nem tudom,h kell?! másrészt meg azt se tudom,egyáltalán lehet-e?:(
süti beállítások módosítása