Ezek mennek velem...

Ezek a dolgok történnek itten velem Magyarország legszebb városában, ahová mégcsak autópálya sem vezet.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • ironpepe: Köszi szépen :)) Aranyos vagy, hogy írtál :) Talán valóban rászolgáltam(tunk) erre a boldogságra :... (2008.04.29. 17:14) És itt a vége..
  • hexe88: :):):) nagyon bájosak vagytok! a lehető legőszintébben grat nektek!nagyon örülök,hogy végre boldog... (2008.04.28. 21:12) És itt a vége..
  • _ironpepe: Köszönöm szépen a leckét, nem mintha eddig nem lettem volna tisztában vele. Amúgy pedig nem hinném... (2008.03.31. 18:16) Egy gondolat életünkről
  • Utolsó 20

HTML

Közeleg a 3 nap, amire hónapok óta várunk..

2008.03.31. 04:49 | _ironpepe | Szólj hozzá!

Nos most van időm írni ide egy keveset, szóval ismét örömködtetlek Titeket, tessék örülni! Jó pár dolog történt az elmúlt időszakban, összeszedem ezeket, meg az érzéseket, gondolatokat, amit a történések kiváltottak belőlem.
Szal vhol ott hagytam abba, amikor múltkor Toxicban koncert volt és hát megkaptam a magamét. Az azt követő héten olyan különleges esemény nem történt, péntek éjjel voltunk el kocsmázgatni egyet, majd miután délután 5kor nekiálltunk kártyázni és sörözni, reggel 5kor abbahagytuk és 6kor felszálltam a buszomra, ami ment haza. Nem volt vészes, aludtam egész Győrig, gyors átszállás, aztán már otton is voltam. Ilyen gyorsan sem utaztam még. Az otthon eltöltött idő fantasztikusan jó volt, egyetlen apróságot leszámítva: M és hexe szakítottak és lelkifurdalással indultam neki az útnak, hogy vajon nem kéne-e itt lennem M mellett, de miután a számba rágta h nem gond és tényleg ellesz, így el mertem menni.
Az otthon eltöltött idő fénypontja: Muffin sütés. Szinte teljesen magamtól készítettem (Anyukám mosogatott utánam míg én csináltam az étket..) és egy negatív kritikát sem kapott (azért egyedül nem sikerült volna ilyen finomra). Valamint sikerült egy feladatot a rendezvényhez iszonyat mód igényesre megcsinálni és kinyomtatni. Szal még ezzel is elégedett voltam. Azzal viszont nem, hogy tanulni akartam, de nem jött össze. Majd jöttek a kiakadások, hogy mi az, hogy én vissza akarok jönni húsvét hétfőre.. De hát evvan: hazamentem szombaton, következő pénteken jöttem vissza.
Pont sikerült lekésnem egy koncertet, amire vissza akartam érni (erre még visszatérek a későbbiekben). Jó, koncert lekésve: vissza lakás, lepakol, fagyott árú elpakolt, csikken kirak olvadni. Gyors kaja, majd irány Toxic. Találkoztam "rég látott" (értsd múlt hét péntek) arcokkal, és hát mit ne mondjak hiányoztak. Nem csak a kocsmázásokból..De leginkább főleg az, hogy ha átmentem a másik szobába, nem a hosszú fejbőrű barátom, M, fogadott, hanem családom valamelyik tagja. Persze örültem h otthon meg család (a világon a legjobb jutott nekem belőle, soha nem volt/van okom panaszkodni), de az ilyen dolgok azért hiányoznak mint pl nem szól a szomszédból a jófajta metálos-rockos-magyaros zene, az itteni társaság, a sörgyár iszonyú szaga, a 25 emeletes látványa, a város hangulata meg persze az esti baráti kocsmázások, vagy az hogy sem Enikővel sem Doktornénivel nem tudtam beszélni internyet híján. Bármikor, amikor visszatérek, úgy érzem megteltem erővel, feléledtem. Amikor hosszabb ideig távol vagyok és meglátom a város táblát, szószerint kiugrik a szívem a helyéről. Mit ne mondjak, beleszerettem ebbe a városba, ha létezik ilyen. Szal a kis kitérő után, ott tartottam hogy Toxic. Találkoztunk, lent volt M öccse Ákos is, jött a következő napi koncertre. Nemtom miért, az vhogy mindig feldobja vhogy a kedvemet ha lejön, gondolkodtam rajta miért, de nemtom. Szóval Toxicra hamar ráuntunk (undorító reggea zene szólt), így átmentünk a közeli Hangulat nevű kocsmába (amiben annyi a vicces, hogy a felújítás óta mindene van a helynek, csak hangulata nincs, de azért szeressük még egy picit, bár nem annyira mint régen). Megtanítottak valami debil kártyajátékra, amiben sorra szarrá lettem verve (köszi Ákos, hogy segítettél az eredmény elérésében :D). Elhúzott egyik srác (aki anno a pofámba vágta h mekkora szar vagyok, majd többiek közölték, hogy erősködött h de én nem kellek oda és ne hívjanak már. Hát ha ott van valszeg pofán vágom, mégha 2x akkora is mint én. Undorító. Hányok az ilyen emberektől. Mindegy is, nem pazarlom rá a drága biteket. Ez elbaszta az estém, többet nem fogja.
Másnap a várva várt koncert: Moby Dick. De előtte még jól bezabáltunk az általam hozott és M által megkreált csikkenből. Kurvajó volt. Feljött egy barátunk is, ezentúl ő lesz Gubi. Ők meg úgy határoztak, hogy ledőlnek 3an egymás mellé filmezni. Na én inkább a pókert választottam gép ellen (mint kiderült jól tettem, iszonyat szar volt a film). Aztán végre esteeeeee. Doktornénivel megbeszéltük, hogy Toxicban tali 6kor. Ahham, 7kor sikerült is megpillantani amint jön be. Az este laposan indult, de baromi jól végződött és telt. Jót dumáltunk, lett autogramom Moby Dick zenekartól meg közös fénykép meg minden. Nagyszerű este volt.
Ezek után vasárnap másnapos punnyadás, hétfőn viszont húsvét hétfő. Kezdődött ott a dolog, hogy nem feküdtem le, éjjel 5kor eszembe jutott, hogy nekem most feltétlenül regelnem kell rokkerekponthura. Hát ezzel elbíbelődtem vagy 3 órát (meg még ezt azt csináltam) Így sikerült lefeküdni 10kor és aludtam 3ig. Megjött M és Gubi amikor még kv-ztam. Az utolsó korty kv előtt még koccintani kellett fröccsel. (Majnem pálinkás jóreggelt..) Kártyáztunk (majdnem végig chip-leader voltam), de a végén mivel vacsorázni kellett játszottunk egy all-in kört, amit Gubi vitt. Na és mivel? EGY KETTES PÁRRAL! Áúúú. Nagyon jó játék volt, én élveztem, de nem azért, mert vezettem. Barátokkal kártyázni mindig jó dolog. Vacsi: sonka+torma, majd irány hangulat. Ott kezdődtek a bajok, hogy viszki akció volt. Az estét nem részletezem továbbá, szerintem nem szükséges.
Kedden megbeszélés címen összeültünk 3an, aminek az lett a vége, hogy ketten maradtunk és elmentünk "sakkozni". Bementünk egy vendéglátó egységbe, a következő párbeszéd zajlott le:
-Ma nem sörözök!
-De sörözöl!
-Neem, ma biztos hogy nem! Kólázom.
-Dehogynem!
-Hagyjál már, másnapos vagyok.
-Ugyan, gyógyír. Csapos: 2 sör lesz!

Hát ebből az lett hogy éjjel 1kor indultam haza, de csak gyógyszer volt télleg, spicces voltam oszt' annyi. Kellemes este volt, sikerült egyszer nyernem sakkban egy olyan arc ellen, akit álmaimban tudnék megverni ebben a játékban.
A hát következő része húzós volt: szerda még pihi, de csütörtökön nekiálltunk komolyan venni a szervezkedést, megbeszéltünk majdnem mindent (jeee, van támogatóóónk), majd pénteken a lábamat lejártam. Délben taliztunk sulinál, ahonnét a fél várost körbejártuk boltok címén, majd találkoztam Enikővel. Az év első fagyija, jóisvolt az. Haza, 1 óra pihi, Doktornénivel megbeszéljük, hogy fél 6kor tali. OK. Találkoztunk, sétáltunk, dumáltunk egy jót. Elment haza, mert tanulnia kellett (mint mindig..). Előtte megbeszéltük M-el, hogy beülünk vhova Toxic nyitás előtt, mert nem akarok annyit gyalogolni már, bérletem meg nincs. Így sikerült rálelni egy állomásra a rendezvénnyel kapcsolatban. Jah és Enikőnek szóltam, hogy aznap este lejöhetne ő is, csak 300 a beugró és jólesz. Szóval leértünk Mátéval Toxic, majd kötöttem egy vesztes fogadást: én úgy éreztem, hogy Enikő nem fog lejönni, hát ment is erre egy sör. El is buktam. De mindezt 1000x kárpótolta, hogy lent volt. Az este jól telt, a zenekar, ami miatt lementünk az volt, amit lekéstem, amikor visszajöttem. Éshát..nagyon megbántam, hogy lekéstem őket. Iszonyatosan jó zenét csinálnak. Valamint végre sikerült egy haveromtól dobverőt kunyerni. Sikeres este ismét.
Szombat másnap, meg este még szerkesztgettem egy-két dolgot, ami szükséges a rendezvényhez.
Tegnap este viszont arra ment rá, hogy csináltam és csináltam és csináltam és csináltam: összepakoltam egy irattartónyi cuccot, szerkesztettem pár dokumentumot. Egyszóval felkészültem a mai napra.
Most viszont nem tudok aludni, mert nekiálltam gondolkodni, hogy lehet, hogy pénzügyileg még mindig bajban leszünk (tom hogy megoldjuk és nemtom miafasznak túráztatom magam az ilyeneken) Meg kicsit parázok, ma kezdjük meg a meghívók szétosztását, és szeretném ha minden simán és jól menne. Persze én leszek az első, aki osztogat, aláírat, pecsétel stb. . Erre a hétre is készülünk már 2 hónapja, NEM LEHET semmi komplikáció. Ha meg lesz megoldjuk.

Mostanság nem hiszem, hogy lesz időm írni, talán a hétvégén, de azt hiszem, hogy most ezzel a kisregénnyel sokat bepótoltam. Legyetek rosszak ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://ironpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr52404047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása