Ezek mennek velem...

Ezek a dolgok történnek itten velem Magyarország legszebb városában, ahová mégcsak autópálya sem vezet.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • ironpepe: Köszi szépen :)) Aranyos vagy, hogy írtál :) Talán valóban rászolgáltam(tunk) erre a boldogságra :... (2008.04.29. 17:14) És itt a vége..
  • hexe88: :):):) nagyon bájosak vagytok! a lehető legőszintébben grat nektek!nagyon örülök,hogy végre boldog... (2008.04.28. 21:12) És itt a vége..
  • _ironpepe: Köszönöm szépen a leckét, nem mintha eddig nem lettem volna tisztában vele. Amúgy pedig nem hinném... (2008.03.31. 18:16) Egy gondolat életünkről
  • Utolsó 20

HTML

Amikor azt hitted, hogy ennél nem lehet rosszabb...

2008.02.24. 16:01 | _ironpepe | 3 komment

Az ember élete olyan, mint egy szinus görbe: néha fent, néha lent, általában a kettő között.. Amikor azt hiszed, hogy már elérted a legalját, akkor ébredsz rá, hogy neeeem, ez még nem a legalja. A  rossz csőstül jön. Egyszerre. Egymást követően. Folyamatosan rugdal le a magasból, még akkor is folytatná, amikor már elérted a tényleges padlót, de ekkor már teljesen mindegy. Eljutsz egy olyan pontra, ahonnét már bárki rugdoshat bárhányszor, egyszerűen elfogadod és nem fáj. Amia legrosszabb: nem is érdekel.

Körülbelül 1 hónapja kezdődött nálam ez a rugdosás lefele a lejtőn. Egy este alatt elveszítettem 3 barátomat és elkövettem életem legnagyobb hibáját. Amikor ezt már sikerült feldolgoznom kb, tudtam tükörbe nézni, ekkor jött a többi. Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű, de hogy ennyire nehéz legyen.. Hihetetlen, hogy egy kibaszott hiba miatt majdnem mindenkit elveszítek, SŐT aki utána még szóba állt velem, még neki is előítéletei lettek. Bárhogy bármit csinálok, az teljesen rossz, mert én csináltam. (jegyezném meg, hogy tisztelet a kivételnek, mert akad ilyen is. ők tartják bennem a lelket, ők adják a reményt, hogy vége lesz egyszer ennek a szarnak) Az előző bejegyzésekben írtam a weblap-szerkesztő társamról (még az eredetiről), a mi 'kapcsolatunkról' annyit kell tudni, hogy maximum havonta összeveszünk valamin, majd kibékülünk. Meg sem tudom számolni, hogy hányszor volt ilyen. Most? Most is összevesztünk, szokásos. Mondom jóvan, majd megnyugszik. De sajnos nem így lett... aláírom, vitatkoztunk, de mint mondtam ez megszokott. Egy másik emberrel is volt egy vitája, ami mérföldekkel durvább volt, mint az miénk. Ennek ellenére, vele képes úgy beszélgetni, hogy nem öli meg a szemével, velem pedig nem. Nos erről az előítéletről beszéltem. Van (remélem..) egy barátom, akivel már azóta jóban vagyunk, mióta elköltöztem mélyen szeretett városomba (anno ketten iszogattunk hétvégente, stb). Róla tudni kell, hogy eléggé felszínesen szemléli a dolgokat, mindent a lehető legegyszerűbben lát. Ezzel nincs is probléma, mert így boldogabb. DE nem gondol bele a dolgokba és tőle is azt kapom vissza, hogy változnom kell, mert nem jó ez így. Kérdem én: ez hol önálló gondolat? Ő ilyet magától sosem gondolna, csak ha elmondják miről van szó és elfogadja a véleményt, innét kezdve igaznak tartja. Szar dolog, hogy fogalma sincs miről beszél, de azért nekem felhántorgatja..

Kezdek a vége felé járni a kitartásomnak, nagyon sok volt nekem ez a hónap. Miért nem lehet végre vége? Az elkövetett hibámért leróttam a büntetésemet, méghozzá a lehető legrosszabb módon. Legyen már eléééééééég, legyen már végeeeeee. Zárjuk le azt a kibaszott múltat. Ami megtörtént, azt megtörtént. Meglett a következménye, elfogadtam, nem lázadtam. Miért kell rossz dolgoknak történniük, ha történhetnének jók is?



Egy kis mese a végére, lehet gondolkodni...

"Volt egyszer egy ember, aki az ő háza udvarán oszlopot épített az ő Istenének. De az oszlopot nem márványból faragta, nem kőből építette, hanem ezer meg ezer apró csillámló homokszemcséből. És a homokszemcséket köddel kötötte össze. És az emberek, akik arra járva látták, nevettek rajta, s azt mondták: „Bolond!” De az oszlop csak épült, egyre épült, mert az ember hittel a szívében építette az ő Istenének. És amikor az oszlop készen állott, az emberek még mindig nevettek, s azt mondták: „Majd a legelső szél összedönti.” És jött az első szél, nem döntötte össze. És jött a második szél, az sem döntötte össze. Akárhány szél jött, egyik sem döntötte össze, hanem mindegyik szépen kikerülte az oszlopot, ami addig felépült. És az emberek, aki ezt látták, csodálkozva összesúgtak, azt mondták: „Varázsló!” És egy napon berohantak az udvarára, és ledöntötték az ő oszlopát. És az ember nem szitkozódott, és nem sírt, hanem kiment megint az ő udvarára, és hittel a szívében kezdett új oszlopot építeni az ő Istenének. És az oszlopot most sem faragta márványból, sem nem építette kőből, hanem megint sok-sok apró homokszemcséből. És a homokszemcséket köddel kötötte össze." //Wass Albert//

A bejegyzés trackback címe:

https://ironpepe.blog.hu/api/trackback/id/tr46352582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matheus 2008.02.24. 19:25:08

"Eljutsz egy olyan pontra, ahonnét már bárki rugdoshat bárhányszor, egyszerűen elfogadod és nem fáj. Amia legrosszabb: nem is érdekel." - szerintem ez nem igaz. Az utóbbi időben (úgy fogalmaztál egészen megváltoztam, de ez nem helyes) én is elég rossz passzban vagyok. Sőt hát eléggé... De ezt látod, minek mondjam, hisz itt élsz a szomszédban. Eléggé meg vagyok zuhanva, és akárki is keresztbe tesz nekem, hát bizony ugyanolyan érzékenyen érint. Tudom hogy Téged is éppúgy foglalkoztat minden. Változtatni kell? Igen. Nekem is azt kell tennem, túl naív voltam, bíztam az emberek jóindulatában, józan ítélőképességében, és abban, hogy ha valamit teszel, azt egy picit is meghálálják. Hát ez lófasz...
Az én tanácsom, ami nem feltétlen légbőlkapott: Vedd magad köré csak azokat az embereket, akik értékelnek, és próbálj meg nem beleszólni azokba a dolgokba, amikbe nem kéne. Én pontosan ezt fogom tenni eztán, nem feltétlenül a saját hibámból tanulva. Az emberek hálátlanok, nem érdemlik meg a törődést, a jó tanácsokat, önzőek, akaratosak, és irigyek. Ezt már a sátánisták is felismerték, néhány elvükkel egyet is értek (most lehet, hogy egyesek leköpködnek, hogy mocskos sátánista, de ezzel azt hiszem mindenki magát minősítené), de természetesen nem csak ezekkel, és nem ezek szerint akarok élni. Bár azt hiszem, hogy egy-egy "törvény" tartalma, iránymutatása egy normális ember számára természetes. Idézetek a földi sátánizmus tizenegy törvényéből:
"1)Senkinek se adj tanácsot, csak ha megkérnek rá.
2)Ne beszélj a gondjaidról másoknak, hacsak nem vagy biztos abban, hogy igazán hallani akarják.
3)Ha másvalaki tanyáján tartózkodsz, mutass tiszteletet, máskülönben ne menj oda.
4)Ha a tanyádon egy vendég bosszant, bánj el vele kegyetlenül.
6)Ne vedd el azt, ami a másé, hacsak az nincs terhére a tulajdonosának, és erre kifejezetten fel nem szólít.
8)Ne panaszkodj olyasmi miatt, aminek nem lenne kötelező alávetned magad.
9)Ne árts kisgyerekeknek.
10)Ne ölj nem emberi állatot, hacsak rád nem támadnak, vagy ha élelemre van szükséged.
11)Amikor közterületen jársz, ne háborgass senkit. Ha valaki téged háborgat, szólítsd fel, hogy hagyja abba. Ha tovább háborgat, pusztítsd el."

_ironpepe 2008.02.24. 19:45:35

Ömm, nem azt mondtam, hogy eléggé megváltoztál, hanem azt, hogy picit megváltoztál. Csak a pontosítás kedvéért.
Amúgy meg kimaradt, de még csak úton vagyok affelé a pont felé, ahol semmi sem fog érdekelni. Érzem, tudom, biztos vagyok benne. Nem akarok több rosszat, csak felejteni. Körülnézek és mindenkivel csak a rossz dolgok történnek, ami alapból is megviselne, mert ilyen vagyok, de most az én nyakamba is zúdult jópár minden és már árghhhh. Lehetne eccerűbb az egész, ha mindenki tökéletes lenne és nem követnénk el hibákat.. Lehetne jobb minden..

hexe88 2008.02.25. 16:46:40

kitartás Pepe,mindenkinek vannak ilyen időszakai...
süti beállítások módosítása